lauantai 19. marraskuuta 2011

Messu-gallup

Kysymykset:
1) Oletko ollut täällä aiemmin?
2) Mikä houkutteli sinut messuille?
3) Oletko tehnyt löytöjä? Jos olet, niin mitä?

Satu Lahti, Pohjanmaa
1) Tää on kolmas kerta, kun mä oon täällä Tampereella. Oon ollut myös Seinäjoen käsityömessuilla.
2) Lähinnä perinne, että kavereiden kanssa ollaan sovittu että vuosittain aina tullaan tänne.
3) Liikaa. Lankoja löytyy aina, sitten korutarvikkeita.

Satu


Eira Viitanen ja Max Ojala, Lohja
1) Eira: Siitä saakka, kun nää on olleet. Kaikki olen käynyt, koska olen opettajana kansalaisopistossa. Olen siis tullut jo ammatin takia.
2) Eira: Meidän opistolaisia on mukana aika paljon ja bussikyyti on, niin se on aika helppo hypätä mukaan. Miehen kanssa juuri puhuttiin, että täällä on paljon uudenlaisia osastoja, ei ehdi kaikkea edes näkemään.
3) Eira: Ei oikeastaan. Meillä on vaan Toijalan taidetehtaalta työvälinepaketti ja sitten sellasia kankaankudonnan juttuja.
Max: Olisi kyllä, mutta tää aika on vaan niin rajallinen.

Max ja Eira


Lähettäjä: Senni ja Kirsti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti